Nauczanie międzyprzedmiotowe
z monitorem insGraf DIGITAL
Wieloaspektowe nauczanie w modelu STREAM
Interaktywne pracownie STREAM odpowiedzią na potrzeby współczesnej edukacji
NAUKA
Science

TECHNOLOGIA
Technologies

ROBOTYKA
Robotics

INŻYNIERIA
Engineering

SZTUKA
Arts

MATEMATYKA
Mathematics


SCIENCE – strefa nauki
Nauka zadawania pytań, stawiania hipotez i wyciągania wniosków
Technology- strefa technologii i programowania
Intuicyjna nauka programowania
ROBOTICS – Strefa robotyki
Praktyczna nauka robotyki i mechatroniki
ENGINEERING – strefa inżynierii i myślenia
Umiejętności logicznego myślenia, szacowania
ART – strefa kreatywności
Rozwój wyobraźni i kreatywności
MATHS – strefa matematyczna
Nauka analizy i wnioskowania
Edukacja STREAM to nowy, innowacyjny trend w nauczaniu, który przybiera formę projektów i warsztatów, co sprawia, że przyswajanie wiedzy jest bardziej trwałe i oparte na praktycznym łączeniu informacji z różnych dziedzin.
Pracownia STREAM w przeciwieństwie do klasycznych klas szkolnych składa się z angażujących ucznia stref nauczania. Otwarta przestrzeń, bez sztywnych ram i wyraźnie wydzielonych sal pozwala uczniom tworzyć nowe rzeczy, sprawdzać i testować rozwiązania zgodnie z własnymi potrzebami i możliwościami.
W pracowni STREAM znalazły się m.in. mobilne krzesła Flexi i Genito, które ułatwiają uczniom przemieszczanie między strefami, parawany wyciszające, zapewniające odpowiednią akustykę pomieszczeń.Modułowe siedziska Blocco, stolik z wysokimi krzesłami, sztalugi oraz scena, na której uczniowie mogą prezentować wytwory prac, dyskutować i przedstawiać własne koncepcje.
Kluczowe miejsce w przestrzeni STREAM zajmuje monitor interaktywny insGraf DIGITAL z 20 punktami multi-touch w systemie Windows i 10-punktami multi-touch w systemie Android. Wspólne rozwiązywanie zadań, możliwość nanoszenia korekt i sprawdzania rezultatów, udostępnianie ekranu pozwala spojrzeć na zadanie z różnych perspektyw i wybrać najlepsze rozwiązanie.
Interaktywne zajęcia z wykorzystaniem metody projektu
Multimedialne rozwiązania do pracowni STREAM
W pracowni STREAM mamy innowacyjne pomoce dydaktyczne oraz najwyższej jakości sprzęt multimedialny i komputerowy, takie wyposażenie wyzwala w uczniach chęć do aktywnej nauki, eksperymentowania i samodzielnego rozwiązywania problemów.
- Moduły Woda, Powietrze i Energia zachęcają do stawiania pytań badawczych i poszukiwania odpowiedzi drogą własnych działań oraz odkrywania zjawisk rządzących światem przyrody.
- Photon, Scottie GO, BeeBot, BlueBot, Makey Makey wspierają nabywanie kompetencji w zakresie programowania.
- BeCreo,Klocki Gigo, Zestawy Boffin oraz edukacyjny Dron Tello EDU wspierają naukę konstruowania, przewidywania i poszukiwania rozwiązań z obszaru robotyki i edukacji informatycznej.
- Artykuły plastyczne i techniczne, takie jak kredki, farby, słomki konstrukcyjne, przybory miernicze, umożliwią konstruowanie, szkicowanie i tworzenia prototypów w strefie ART.
- Programowanie w ruchu, Musicon, Logiczne drzewo z kartami pracy oraz Numicon rozwijają umiejętności matematyczne i pomagają zrozumieć, że matematyka jest podstawowym czynnikiem, który odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie skonstruowanych urządzeń.

Zadbaj o odpowiednią aranżację przestrzeni
Odpowiednio zaprojektowana sala dydaktyczna staje się skutecznym narzędziem w pracy nauczyciela.
Produkty polecane przez specjalistów
Robot
Photon Edu
- zaawansowany technologicznie robot edukacyjny
- wyposażony w 10 czujników
- dostosowany do podstawy programowej MEN
Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych
- 2 programy dla 2 grup wiekowych
- blisko 300 ekranów multimedialnych z interaktywni ćwiczeniami
- ćwiczenia multimedialne i scenariusze zajęć
Pomysł na wychowawczą
- program mający na celu zwiększanie u dzieci umiejętności komunikacji, empatii i radzenia sobie z emocjami
- karty pracy i zadania dla uczniów
- przesłanie terapeutyczne
Modułowe pracownie przyrodnicze
- modułowe pracownie przyrodnicze
- zajęcia z wykorzystaniem metody badawczej
- materiały i scenariusze do uczenia praktycznego
Modułowy
zestaw BeCreo
- nauka elektroniki, mechatroniki i elementów robotyki
- programowanie za pomocą wizualnych bloczków
- rosnący poziom trudności

TOP produkt
Monitor interaktywny insGraf DIGITAL 86 – 4K UHD to najwyższej jakości narzędzie edukacyjne dla uczniów i nauczycieli. Innowacyjna technologia aktywizuje uczniów, wspierając pracę nauczyciela w realizacji założeń podstawy programowej.
Udostępniaj ekran i prezentuj treści dydaktyczne, które na długo i trwale pozostaną w pamięci uczniów.
Najczęściej wybierane produkty do pracowni STREAM
Potrzebujesz doradztwa, jak wyposażyć nowoczesną pracownię STREAM?
Skontaktuj się z naszymi ekspertami!
Ewa Myka-Zaprawa
667 633 861
e.myka@mojebambino.pl
Anita Smolińska
781 980 221
a.smolinska@mojebambino.pl
Mateusz Kociuba
667 622 034
m.kociuba@mojebambino.pl
Piotr Waś
504 266 598
p.was@mojebambino.pl
Model STREAM to innowacyjna edukacja, który polega na doświadczeniach, warsztatach oraz projektach, przez co nauka jest łatwiej przyswajana, a co za tym idzie skuteczniejsza. Pracownia STREAM to przestrzeń, która składa się ze stref angażujących uczniów, bez wyraźnie wydzielonych sal oraz sztywnych ram. Takie nowoczesne wyposażenie pozwala na tworzenie nowych rzeczy, sprawdzanie oraz testowanie bez granic. W pracowni wyposażonej zgodnie z modelem STREAM powinny znajdować się mobilne krzesła Flexi i Genito, zezwalające na mobilność, która jest niezbędna przy doświadczeniach oraz warsztatach, czyli zajęciach prowadzonych według modelu STREAM. Jako nowoczesne wyposażenie pracowni STEAM idealnie nadadzą się modułowe siedziska Blocco, stolik z wysokimi krzesłami, sztalugi oraz scena, gdzie wszyscy będą mogli dyskutować i wspólnie szukać rozwiązania problemu. Ważnym narzędziem w pracowni STEAM jest monitor interaktywny insGraf Digital, który dzięki funkcjonalności umożliwia prowadzenie dynamicznych i angażujących lekcji. Dzięki funkcji współdzielenia ekranu istnieje możliwość dzielenia się wynikami swojej pracy w czasie rzeczywistym. Poza tym monitor interaktywny insGraf Digital to prosta i intuicyjna obsługa, dzięki czemu może z niego korzystać zarówno nauczyciel, jak i uczeń. Do pracowni STREAM niezwykle przydatne są innowacyjne pomoce dydaktyczne, a także sprzęt multimedialny oraz komputerowy, które zachęca uczniów do aktywnego udziału w zajęciach oraz zadawania pytań i szukania na nie odpowiedzi. Moduły Woda, Powietrze i Energia to pomoc dydaktyczna, która zachęca uczniów do zadawania pytań oraz szukania odpowiedzi drogą własnych działań. Photon, Scottie Go! EDU, Beebot, BlueBot, Makey Makey wspierają nabywanie umiejętności programowania. BeCreo, Klocki Gigo, zestawy Boffin oraz edukacyjny Don Trello EDU wspierają naukę konstruowania oraz poszukiwania rozwiązań z robotyki. Artykuły plastyczne i techniczne, takie jak kredki, farby, umożliwiają rozwijanie umiejętności w zakresie sztuki. Programowanie w ruchu, Musicon, Logiczne drzewo oraz Numicon to innowacyjne pomoce edukacyjne, rozwijające umiejętności matematyczne. Pracownia STEAM, innowacyjnie wyposażona, zapewnia rozwijanie kluczowych umiejętności innowacyjnej edukacji oraz pozwala na naukę poprzez doświadczenia i warsztaty, które angażują uczniów. Sale, które są wyposażone zgodnie z modelem STREAM to pracownia informatyczna, matematyczna, językowa, biologiczna, geograficzna, fizyczna oraz chemiczna.
Szukacie pomysłu na innowacyjnie wyposażoną pracownie STREAM, która zainspiruje uczniów do zadawania pytań oraz szukania odpowiedzi poprzez własne działania?
Sprawdźcie nasze gotowe aranżacje tychże klas.